Les Oficines de l’Habitatge de Barcelona són l’espai de trobada per a la ciutadania en matèria d’habitatge. Aquests punts consten d’un equip tècnic especialitzat que s’encarrega d’oferir atenció personalitzada als usuaris. La xarxa d’oficines està impulsada pel Consorci de l’Habitatge de Barcelona, format per la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona.
Cada districte disposa d’una Oficina de l’Habitatge en la qual s’ofereixen diversos serveis, com ara informació sobre els ajuts disponibles o assessorament en matèria legal. Per agilitzar qualsevol procés, és recomanable demanar dia i hora en el servei de cita prèvia d’aquest web.
L’horari d'obertura de les Oficines és:
- Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 8:30 a 14:30 hores.
- Dijous de 8:30 a 18:30 hores ininterrompudament.
- Oficina Zona Nord de 8:30 a 14:00 hores i no obren els dijous a la tarda.
- Horari d'estiu de 8:30 a 14:30 hores des de l'1 de maig al 30 de setembre (ambdós inclosos).
Per rebre atenció a les Oficines de l’Habitatge és recomanable demanar cita. Us recordem que hi ha tràmits que es poden fer telemàticament, sense necessitat de traslladar-se presencialment a l'oficina.