Cal concertar cita prèvia, per telèfon o mail
L'Ajuntament de Barcelona manté també en funcionament de forma telemàtica els serveis que es realitzen a través dels Punts d'Assessorament d'Energètic (PAE) ja que el servei de llum, aigua i gas és un dret bàsic i tothom hi té garantit l'accés. En cas de talls en el subministrament d´aigua, llum o gas, o si la ciutadania vol informar-se sobre les mesures a les quals es pot acollir per rebaixar les factures, es pot contactar els serveis dels PAE a través de dos canals:
Telemàticament a través del web de l'Ajuntament. En aquest cas la persona que fa la consulta ha d'omplir un formulari i ha d'adjuntar la documentació justificativa per tramitar la sol·licitud.
Per a aquelles persones que no tenen accés a Internet les mateixes gestions es poden fer per telèfon, trucant al telèfon d'informació.
- Titularitat:
- Centre públic
Horaris
Període | Dies | Hores | Observacions | |
---|---|---|---|---|
De l'1 setembre al 31 juliol |
Dilluns i dijous |
de 09:00 h a 14:00 h |
Tancat mes d'agost | |
De l'1 agost al 31 agost |
Dilluns i dijous |
de 09.00 h a 14.00 h |
Durant el mes d'agost el servei es presta a l' Oficina d’Habitatge (Plaça Major de Nou Barris |
- Adreça:
- Carrer de Luz Casanova, 4
- District:
- Nou Barris
- Barri:
- Verdun
- Població:
- Barcelona
- Adreça
- Carrer de Luz Casanova, 4
Telèfon
- Informació:
- 930008054 De maig a setembre de dilluns a divendres de 9 a 14 h, la resta de l'any, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h i els dijous, de 15 a 18.30 h
Correu electrònic
- E-mail:
- paenb@bcn.cat